2013. június 3., hétfő

Minek az ENSZ nekem?



Újsághír:  „Az ENSZ nőkkel szembeni hátrányos megkülönböztetés minden formájának kiküszöbölésével foglalkozó bizottsága (CEDAW Bizottság) a Szexmunkások Érdekvédelmi Egyesülete árnyékjelentésének feldolgozása után elmarasztalta Magyarországot a szexmunkások biztonságos munkakörnyezetének hiánya miatt.”
Megpróbáltam tájékozódni ebben az ügyben, és vizsgálódásaim közepette egy magát megnevezni nem akaró, de költői lelkületű strici válaszolt a kérdéseimre, méghozzá versben. Az alábbiakban ez olvasható.

Minek az ENSZ nekem?
Magyar strici dala

Az én kedvesem egy olyan lány,
akit jogvédők neveltek
és szexel sok vén ügyvéddel
majd sétál csendesen,
a 41-esen,
ő az én kedvesem.
Az én kedvesem egy olyan lány,
lefügyül minden ENSZ-et,
lényeg, hogy henteregjen,
s táncot lejt a menők közt,
a kedvesem,
a pénze meglegyen,
szexel is rendesen.
Mert nekem nincs most más (bevételem),
csak a kedvesem,
csak a kedvesem,
ő bárhol jár,
az úgy jó nekem, az úgy jó nekem,
Míg mindig rám talál,
az én kedvesem,
minek az ENSZ nekem,
úgy gondolnám,
ez így jó nekem,
ez így jó nekem,
ez a csaj.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése