2012. augusztus 4., szombat

Különösen szigorú vizsgatételek


(Munkaidő 45 perc, amiből 10 már letelt.)

BIOLÓGIA
Hozzon létre szilícium alapú életet. Becsülje meg az eltéréseket az elkövetkező emberi kultúrákban, ha ez az életforma 500 millió évvel ezelőtt kifejlődhetett volna. Állításait tényadatokkal bizonyítsa is.

TÖRTÉNELEM
Jellemezze a pápaság történetét a kezdetektől napjainkig, koncentráljon különösen, de nem kizárólagosan a szociális, politikai, gazdasági, vallási és filozófiai hatásán Európára, Ázsiára és Afrikára. Legyen tömör, velős, egyedi.

 FIZIKA
Magyarázza az anyag természetét. Hozzon létre egy zongorányi antianyagot, egyesítse az anyaggal (zongora). Írja le a látottakat. 

 IRODALOM-VILÁGIRODALOM
Elemezzen egy szabadon választott X-XI. századi amerikai verset. 

ORVOSTUDOMÁNY
Az asztalon talál egy borotvapengét, egy csomag gézt és egy üveg skót whiskyt. Vegye ki az egyik veséjét majd cserélje ki a másikkal. Ne varrja össze, amíg a munkáját ki nem értékelik. 15 perce van. 

PEDAGÓGIA
Oktassa ki vizsgáztatóit.


1 megjegyzés:

  1. Tisztelt Uraim nekiláttam a vizsga feladatoknak, kezdtem a számomra könnyebbel, és neki láttam egy talicskányi antianyag összegyűjtésének, de a azok a fránya neutralínok, amelyek az antiprotonokat termelik úgy eltűntek, mintha a föld nyelte volna el őket. Így hát neki láttam a többi feladatnak, közben, csak úgy mellékesen teljesítettem az utolsó feladatot, sajnos a megoldás közben elvéreztem, ezért a végső eredmény értékelhetetlenül vérbe fulladt. Sajnálom nem értékelhetik,a csaknem kész megoldásaimat. Tisztelettel Einstein halott utóda.

    VálaszTörlés