2011. november 2., szerda

A valóság odaát van

-- Kedves hallgatóink! Önök a Nevenincs Rádió élő adását hallják. Túlzás nélkül állíthatjuk, hogy médiatörténeti eseménynek lehetnek tanúi, hiszen -- tudomásunk szerint --, eddig még soha, sehol nem rendeztek rádiós valóságshowt. Másik különlegessége a műsorunknak, hogy mi nem építettünk méregdrága villát – már csak azért sem, mert nyakunkon a gazdasági válság --, hanem egy átlagos magyar falut mikrofonoztunk be. Reményeink szerint ettől az egész műsornak amolyan túlélőshow jellege lesz.
Kezdjünk is mindjárt hozzá, kukkoljunk, akarom mondani hallgassunk bele, mi történik Bözsi néniéknél.
-- Gyere, gyere, szomszédasszony, legalább el tudom valakinek sírni az én nagy bánatomat. Képzeld el, ma reggelre ellopták az utolsó tyúkomat is.
-- Hallottam, Bözsi néni, hallottam. Micsoda világban élünk! Nálunk meg a gázt kapcsolták ki, mert hónapok óta nem tudom fizetni a számlákat.
-- Ó, istenem, hogy fázhatnak azok a drága gyermekek ebben a hidegben. Még szerencse, hogy egész nap iskolában vannak.
-- Bár ott lennének, Bözsi néni, de tegnap már ott is kikapcsolták a fűtést. Határozatlan időre tanítási szünetet rendeltek el.
-- Hát hívd át őket is, hadd melegedjenek egy kicsit itt, a kályhánál.
-- Köszönöm, mindjárt szólok nekik. Bár, azt mondják, a maga fia lopja éjjelente a fát. Nem lesz ennek jó vége, egyszer megfogják.
-- Ezt mondom én is neki. De hát fázunk, meg aztán mindig azzal nyugtat, hogy mire ő odakerül, nem lesz már fűtés a börtönben sem, onnan is hazaküldenek mindenkit.
-- Kedves hallgatóink! Elnézést kérek, hogy ez a valóság egy kicsit szomorkásra sikerült, mindjárt keresünk valami vidámabb helyszínt. Keresztesék felől már hallom is a nótaszót, azonnal odakapcsolunk.
-- Háde…, háde, én vagyok a falu rossza egyedül, engem ugat minden kutya…. A kutya Úristenit, Mari, már megint becsuktad az ajtót! Majd megtanítlak én téged! Mindjárt megkeresem a kisbaltát, te büdös k…(hosszan tartó fütty). … Szíjjel hasítlak, te (még hosszabb fütty).
-- Kedves hallgatóink! Megszakítjuk adásunkat. Sajnos, most kaptam a hírt, hogy a médiahatóság rendkívül gyors ülésén azonnali hatállyal betiltotta műsorunkat, mivel az alkalmas a köznyugalom megzavarására, és káros hatása lehet a kiskorúak erkölcsi fejlődésre.
Önök azonban nem maradnak valóságshow nélkül. A televízióban, testvércsatornánkon néhány perc múlva kezdődik a következő adás, melyben, többek között, szemtanúi lehetnek annak, amint derék ifjainknak súlyos döntést kell hozniuk: választaniuk kell a tequila és a whisky között. Saját szemükkel láthatják továbbá, hogy milyen nehéz kimászni részegen a jakuzziból, illetve, akár hiszik, akár nem, láthatnak egy olyan magyar hajadont, aki huszonnégy órát is kibír szex nélkül. Amikor ott ülnek a készülék előtt, mindig gondoljanak arra: a valóság odaát van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése