2011. január 5., szerda

És feljelentem Piroskát is!

Elhatároztam, hogy új életet kezdek, elvégre itt az újesztendő. No meg, az Ifjúsági Kereszténydemokrata Szövetség (IKSZ), melynek egynémely vezetői a parlamentben ülnek, arra bátorítja az embereket, hogy - élve az új médiatörvény adta lehetőséggel - tegyenek bejelentést a „család- és erkölcsromboló” műsorok ellen.
Biztos vagyok abban, hogy felhívásuknak lesz is foganatja, elvégre mi a névtelen feljelentők országa vagyunk. Néha csodálkozom is, hogy a nemzeti ünnepeken nem koszorúzzuk meg az Ismeretlen Feljelentő sírját. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz, egyebek mellett, két állampolgári bejelentés érkezett a Tv2 által sugárzott Ezek megőrültek egy adásával kapcsolatban - többek közt egy olyan jelenetet kifogásolt egy tévéző, amelyben a játékosok női bugyikról olvastak össze betűket. Igaza van. A strandokat is be kell záratni, mert az maga a vizuális erkölcsi fertő.
Ezért elhatároztam, hogy én is haladok a korral, s bár ilyet még sohasem tettem, fel fogok valakit jelenteni. Végig is gondoltam, azon melegében, a lehetőségeket, s rájöttem, szinte korlátlanok. Nem is a televíziókkal kell kezdeni, hanem az irodalommal. Sőt, a gyermekirodalommal. Lássuk a meséket! Csak úgy folyik bennük a vér! A sárkánynak az összes fejét lekaszabolják, a kiskakas méhekkel csipeti össze a török császárt. Aztán feljelenteném a Lúdas Matyit, hiszen Döbrögi úr a megmondhatója, mennyire erőszakos.
Kifejezetten eltiltanám a fiatalkorúakat az Egri csillagoktól, pláne annak filmváltozatától, hiszen nem egyszerűen ömlik benne a vér, hanem egyenesen forró vízzel és egyéb testápoló szerekkel fogadják a várba barátkozási szándékkal behatolni igyekvő törököket. Persze, betilthatnák a majdnem összes Jókait is (Gondoljuk csak meg, milyen élethűen írta le A Kőszívű ember fiai-ban a királyerdei csatát!). „Család és erkölcsromboló” volta miatt ezennel feljelentem továbbá Kőmíves Kelement és társait, a Háború és békét és Ady Endrét, aki nem átallott hosszú évekig egy férjes asszony szeretője lenni. No meg az összes Jancsó-filmet, melyekben rendszeresen gyönyörű, ámde anyaszült meztelen hölgyek rohangálnak.
Valamint, visszatérve a mesékhez, ezennel feljelentem Piroskát is, aki állatkínzást is elkövetett, mert gondoljunk bele, hogy felvágta a farkas hasát és megrakta kövekkel. És ha még ezzel sem teljesítettem állampolgári kötelességemet, csak szóljanak. Majd fokozom az éberségemet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése